Uitnodiging - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: Dorothe Nouwens

Blijf op de hoogte en volg Pip, Door & Ivo

15 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Omdat ik op 16 Augustus de respectabele leeftijd van 37 gepasseerd ben, maak ik via deze digitale snelweg graag gebruik van de mogelijkheid iedereen van harte uit te nodigen op mijn geboortedag.
Wanneer je niet in de gelegenheid bent te komen begrijp ik daar niets van, maar uiteraard dien ik die beslissing wel te respecteren No worries.

Nadat de vogels me in het regenwoud hebben gewekt en ik op de veranda een smaakvol fruit ontbijt heb genuttigd tussen de Walibi's, zal vanaf een uur of tien (Standard Pacific Time) overheerlijke taart voor jullie klaar staan. Ook voor de kleintjes is er een strandje van zo'n 18.000 kilometer, om een zandkasteel of twee te bouwen.
Voor de laatkomers is er de mogelijkheid te blijven tukken en je houten kop te rusten te leggen tussen wat andere verdwaalde- maar zeker niet minder ranzige Backpackers.
Locatie: Camping Beachcomber Coconut in Mission Beach (North East Queensland)
www.wettropics.gov.au

See you mate, X. Dorothe.


P.S.:
ivm overgewicht tijdens vluchten laat die cadeaus maar gewoon thuis. Je aanwezigheid op zich is al ruimschoots meer dan een geweldige verrassing.

  • 15 Augustus 2010 - 09:32

    Ilse:

    Ik snap er ook niets van! Ik zou jullie dolgraag op komen zoeken.
    Hele fijne dag en geniet! (dat klinkt als een makkelijke opgave in Australië.)

  • 15 Augustus 2010 - 11:43

    Maarten&marie-jose:

    Hoi luitjes,

    wij volgen jullie reisavonturen, heel veel plezier nog!
    Dorothe van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Jabada Jabada!

    Groetjes uit Waalre.

  • 15 Augustus 2010 - 12:05

    Kiem:

    He door, alvast van harte! Ik kom net wat airmiles tekort anders was ik ff langs gekomen. Maak er een mooi dagje van. Dikke x

  • 15 Augustus 2010 - 18:12

    Peter:

    Ha Dorothe,

    Je hebt me al eens eerder, in de stromende regen, voor een gesloten deur laten staan op een verjaardag....dus als je't niet erg vindt, riskeer ik het effe niet. Heb het inmiddels wel verwerkt hoor dus een welgemeend van harte gefeliciteerd van Bas en mij!!! XXX
    Peter

  • 15 Augustus 2010 - 19:25

    Arjan En Noor:

    he Door,

    wij hadden best willen komen maar mijn man heeft vliegangst. Heel veel plezier en een fijne dag !!
    groet uit regenachtig Nieuw lekkerland

  • 15 Augustus 2010 - 20:24

    Carla:

    ff op de koffie, tja ging dat maar! Meije is zeer onder de indruk van de foto's (ik ook)ze wil samen met Pip bij de kangoeroes zijn. wat zal het heerlijk zijn om met een kleuter te reizen. Zo fantasierijk en zorgeloos van het nu genieten! Heerlijk.

    liefs uit het natte Son.

  • 15 Augustus 2010 - 21:31

    Lianne Jimme Wilbert:

    Heee Dorothe,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er lekker van.
    Xie je weer in Son...ietsje dichterbij.

    See you!

  • 16 Augustus 2010 - 07:01

    Bas, Karin En Stan:

    Hey Reislustigen,

    Van Harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag! (of was het iets jonger?)

    Ik denk wel dat wij Australie aandoen, wij vertrekken volgende week naar Italie en omdat we dan toch in de buurt zijn komen we denk ik wel even een gebakje eten. Stan heeft al een mooie tekening voor je gemaakt. Hij is vorige week 2 jaar geworden, dus je kunt een mooi Picassootje verwachten!

    Mocht het er door omstandigheden niet van komen dat we in Australie langskomen, dan ben je de 28e in Italie welkom op mijn verjaardag! Zo niet dan zien we elkaar wel voor een bakkie in Nederland.

    Groeten uit de hoofdstad van Brabant; 's-Hertogenbosch. Uwer neef met gezin.

  • 16 Augustus 2010 - 09:43

    Lisette:

    Hoi Dorothe,

    unne dikke proficiat, van ons. Foto's zijn beeldschoon!
    Vast overbodig,maar ik wens je het Elfde Gebod!

  • 16 Augustus 2010 - 13:09

    Anton En Judith:

    Ha Dorothe! Van harte gefeliciteerd met de 38: we waren ietwat onderweg, maar zijn in Frankrijk gestrand! Geniet van vandaag!!
    Groeten!

  • 16 Augustus 2010 - 14:16

    Wilco,Melanie, Silke:

    Hoi Jarige job,

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet nog even van jullie vakantie.
    Groetjes Wilco, Melanie en Silke

  • 16 Augustus 2010 - 18:51

    Paul&Syllie:

    Heee Do,van harte gefeliciteerd met de 30+. Geniet van je dag met elkaar. Wij wilde wel komen maar waar zitten jullie precies? En we wilde jullie privacy niet ontnemen. Dus blijven we maar hier thuis. Met borrel klinken we op je!
    Groetjes.

  • 16 Augustus 2010 - 19:51

    Natas:

    Hieperdepiep! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker een bijzondere plek om t te vieren. Flynn was in zijn sas met de mooie kaart. Flynn's beach, wouw! Dat wil ik wel eens zien. Helaas kort dag om op je feestje te komen. Maar na deze superreis zullen we t goed maken.
    Nog veel plezier en heel veel kussen.
    Maarten, Natas, Flynn en Oliver X

  • 23 Augustus 2010 - 18:37

    Ellen Meima:

    helaas ik kan niet komen ivm vakantie. maar de datum staat genoteerd voor volgend jaar.

  • 26 Augustus 2010 - 22:18

    Bernadette :

    Hoi Dorothe, Ivo en Pip,

    Wat een geweldige ervaringen doen jullie op downunder! Heerlijk!

    Maar Dorothe, lees ik nu pas je uitnodiging. Jammer zeg, als ik het eerder had gelezen, was ik zeker gekomen ; )
    Hoop dat je desondanks toch een fijne verjaardag hebt gehad.

    groetjes, Bernadette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pip, Door & Ivo

Ge Kunt beter spijt krijgen van iets wa ge gedaan hed, dan van iets wa ge nie hed aan gedurft.

Actief sinds 25 Juni 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 14561

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 08 Januari 2011

3 op reis

05 Juli 2010 - 03 September 2010

Down Under

Landen bezocht: