Bounty - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu Bounty - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu

Bounty

Door: Ivo van Hoek

Blijf op de hoogte en volg Pip, Door & Ivo

18 Augustus 2010 | Australië, Sydney

een stukje paradijs op aarde. Na weken vertoeven tussen 't klootjesvolk op Centerpark achtige locaties, waren de Hoekies node toe aan een Jetset *****+ bestemming op een tropisch eiland dat zijn weerga niet kent. Vrind Stallone en Jack (Nickelson voor de witte doek onbenullen onder ons) hadden ons al uitgebreid bij gepraat over de kristal witte stranden en uiterst gastvrije bediening van de Hotel bediendes. Met nog slechts een luttele 3 weken aan vakantiepret in 't Luilekkerland van het Zuidelijk halfrond, was 't dus tijd om aan de Grande Finale te beginnen; “BEDARRA Island Resort” op 't Great Barrier Reef, www.bedarraisland.com.
Omdat de meeste gasten met een watervliegtuig worden ingevlogen wilde we geen spelbreker zijn en laten ons de eerste- maar zeker niet laatste fles exquise champagne in de lucht reeds welgevallen. Deze exclusiviteit kunnen we ons permitteren omdat onze beider instelling er altijd al 1 is geweest van “lekker belangrijk, 't is maar geld! Bovendien, we zijn 't waard en hier wordt er in ieder geval nooit getornd aan 't hoogst haalbare genot dat je een clientèle met uiterste zorg kunt aanbieden.
Wat dat betreft hadden onze vage kennissen uit Hollywood niets teveel gezegd; een entrance met 9 meter hoge palmbomen richting onze Beachfront Villa waar luxe en stijl met hoofdletters wordt geschreven en omgeven door meer parelwitte strandjes dan er daadwerkelijk aan gasten aanwezig is. Het weergaloze uitzicht op de idyllische rotsbaai met kraakhelder azuurblauw water en een koraalrif waar Nemo van zou watertanden – een hectare aan sensationele privé zwembaden – prachtige bloementuinen - talrijke Boutiques waar Italiaans design de boventoon voert - een meer dan prettige collectie kunst en antiek - dagelijks aanvoer van vers fruit en ijs omdat de Martini in zo'n geval gewoon beter smaakt - een bar waar T. Cruise de klok rond Cocktails serveert totdat ze je gesoigneerde verbrande neus uitkomen. Duiken in deze toestand wordt niks dus die onvergetelijke activiteit wordt voor 't gemak maar even naar achteren geschoven. Eerst maar even genieten in de spa en vervolgens de spiertjes laten masseren en balsemen.
In de namiddag hiervan na genietend - hangend in een hangmat met zonne straaltjes die mijn gebruinde gezicht nog voorzien van de laatste restwarmte – doezel ik wat rozig weg richting …...

Plotseling schrik ik wakker; voelde ik daar nou een kakkerlak die in mijn ooghoek een veilig heenkomen lijkt te zoeken, of ben ik dan toch door de ratten besnuffelt? Hetgeen helaas wel zeker is betreft de harde realiteit welke wordt bezongen door onze wel bekende Marco Borsato; Ja shit, de meeste dromen zijn bedrog!!! En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog. Dorothe maakt me erop attent dat ik zo onrustig sliep dat zelfs Pip er wakker van is geworden. Gelukkig zijn ze beiden altijd even lief en begripvol dus het gezinnetje sukkelt weer snel in slaap op de camping in hun pittoreske 3 persoons cabin met zelf meegenomen linnengoed, eind goed al goed.

XxX, Hoekies on D move

• 18 Augustus 2010 - 07:53

Bart En Sylvia:

Het valt een beetje tegen maar het klinkt nog niet slecht!!!
    Door, zijn we je nog vergeten te feliciteren, nou bij deze dan. PROFICIAT en een paar dikke XXX

Liefs Bart en Syl

• 18 Augustus 2010 - 07:56

Emmy:

Ook leuk....nog 16 fijne dagen toegewenst!

• 18 Augustus 2010 - 10:25

Roel En Marjolein:

Hi Dorothe & friends!

Vanuit een zonnig maar minder warm Eindhoven (onze vakantiebestemming) natuurlijk ook nog gefeciliteerd en weer bedankt voor je leuke reisverslag, misschien moeten wij ook maar eens gaan beschrijven wat we hier allemaal meemaken ;-)

gr Roel

• 21 Augustus 2010 - 10:35

Lia:

Tje mieneee, wat lees ik nou toch .....
    Had ik gewoon heerlijk op je verjaardag kunnen zijn op dat witte bounty eiland, tussen al die mooie dieren?
    Dorothe, als nog gefeliciteerd en heel veel plezier nog daar en een hele goede reis terug alvast.
    Lieve groetjes
    Lia

• 23 Augustus 2010 - 18:34

Ellen Meima:

Zat te watertanden bij jullie verhaal en ach zeg nou zelf ook een mooie droom kan toch heerlijk zijn. Wij hebben helaas een korte onderbreking van onze vakantie ivm het overlijden van een goede vriendin, we vliegen morgen terug naar z.fr
    liefs Ellen