nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pip, Door & Ivo Hoek - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: wijbenhier

Blijf op de hoogte en volg Pip, Door & Ivo

04 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Maradonna is weer terug op aarde, de samba blijkt op gras niet zo te swingen, Kaapstad kleurt oranje en de Hoekies gaan morgen hun heil zoeken aan de onderkant van deze aardkloot.
Na een ietwat korte voorbereiding stappen we op goed geluk vanaf Zaventem in de metalen vogel richting Abu Dabi. Na een tussenstop van 3 uur bij die wandelende theedoeken, fladderen we vrolijk verder voor nog 's 14 uur extra richting Sydney. Op moment dat we dinsdag landen klinkt in Cape Town het eindsignaal en heeft Oranje gewonnen, rest louter de vraag met hoeveel? Het missen van die wedstrijd is 1 van de vele zware offers die we moeten brengen op onze reis van luttele weekjes.
Nabij het Opera House zullen we ons eerst een hele week stierlijk moeten vervelen in a city which never sleeps. In het hart v/h uitgaansleven zullen we ons 1e Hotel gaan bevlekken en bijkomen van een JetlegXXL. Vandaag via internet vlug nog een koekblik gehuurd die we vervolgens volgooien met peut en de neus opzetten richting alle volgende plaatsen die we aan gaan doen komende maanden.
Daarbij valt te denken aan adembenemende lokatie's aan de Oostkust; Brisbane, Cairns en heel veel stukken natuur daar omheen.

Weer genoeg gelult, reisverslag01 =gevuld. Pip, Dorothe & Ivo gaan nu nog 1x in 't eigen mandje rotten en wensen eenieder ook een fijne vakantie straks.

P.S.: update02 zal waarschijnlijk pas verschijnen NADAT we wereldkampioen zijn, No worries mate.

• 06 Juli 2010 - 09:54

Sanne:

Nogmaals heel veel plezier! Maar tot mijn spijt heb ik wel erg slecht nieuws, want vanmorgen toen ik bij oma aankwam om de vis te voeren dreef ie in de kom. Hij heeft het wel heel erg lang uitgehouden bij oma haha!
    Groetjes, Sanne

• 06 Juli 2010 - 18:07

Anniek:

He, geniet er met z`n 3en van! Wij gaan nu voor de buis voetballen kijken,vast net zo leuk als bij jullie!! doei

• 07 Juli 2010 - 10:07

Yf:

Hé Doortje en Ivo en Pip,
    Hééééééél veel plezier Down Under. Super zeg. Geniet ervan, maar dat zal jullie zeker lukken.
    Groetjes, Yf.

• 07 Juli 2010 - 19:32

Cees:

Geniet van hier beneden, want Duitsland wint na strafschoppen.
    Geen JanseBaggeBand op de headset?

• 07 Juli 2010 - 19:34

Kniesoor:

gelult moet trouwens met een D, een kniesoor die daar op let.